dilluns, 22 de febrer del 2010

Cap de setmana a la neu

Tot acaba arribant..més tard o més d'hora. Semblava que fos ahir quan em comprava els "skisus", i tot just l'endemà el metge em deia de no tocar-los fins a tenir el peu recuperat. D'això havia passat gairebé un any i un mes. Finalment però el peu ha anat avançant, i prova d'això és que aquest cap de setmana he pogut fer una mica de fons.

El dissabte va ser a Lles de Cerdanya, el primer lloc on vaig provar això de l'esquí de fons. Casualitat o no, va fer un dia molt bo, i vaig aprofitar per a tornar a practicar frenar, tombar, etc.. per un profà en la matèria com ara jo...més d'un any sense fer-ho ha sigut com començar de 0.

El diumenge el mateix però a Sant Joan de l'Erm. El dia era gris gris, i tot just arribar a pistes va començar a nevar de manera suau però constant. No sabia si practicar una estona o no...al final m'hi vaig posar..i sort vaig fer, perquè no hi havia quasi ningú, anava solet per la traça i la neu que queia feia com una catifa sobre el terra... molt divertit...



Total, unes 5 horetes i uns 20 km.... ja n'hi va haver prou per ser el primer dia. Ho repetirem aviat !

A veure si la propera vegada la Rosa pot esquiar....aquesta vegada vàrem invertir els papers de la darrera ocasió, jo a la cafeteria llegint apunts amb el peu grogui i ella esquiant.