divendres, 5 de febrer del 2010

Aquest diumenge, al lio !

Feia molt de temps que no podia escriure el que ara posaré.... aquest diumenge tinc cursa.

I no estic especialment nerviós per fer una mitja, sinó per veure quines sensacions tindré, com respondrà el peu, etc... De vegades noto coses, però ja no sé si sóc jo que tinc MaRaToNiTiS o realment encara tinc molèsties... el temps m'ho acabarà d'aclarir.

Sigui com sigui aquest diumenge toca matinar i anar a Granollers. Crec que la darrera vegada que hi vaig participar va ser el 2006 o el 2007 o sigui que ja fa temps. L'asfalt no és que m'agradi massa, però sempre va bé per a preparar la temporada.

El diumenge faré crònica de tot. A més aquesta vegada em fa especial il.lusió pel fet de compartir km's amb el Xavi Montanyà..fa temps que no ens veiem i la farem petar una estona mentres correm la Mitja.