diumenge, 27 de febrer del 2011

II Mitja Marató de Cambrils

Una nova mitja al sac. Tot i que inicialment no tenia previst de fer-la, al final em vaig animar a participar-hi. Encara recordo la darrera edició quan m'estava recuperant del peu i hi vam anar de "mirandes", les cames es movien soles... Sembla estrany el "mono" que genera l'esport i lo malament que ho pots passar quan no ho pots practicar. Per sort sembla que tot lo dolent ha passat i de mica en mica tornem a fer km i més km. Avui la cosa ha anat bé, o molt bé. M'he llevat d'hora per esmorzar sense còrrer i poder fer una dutxa. A les 9:10/9:15 he sortit corrent de casa cap a Cambrils. Hi ha vora 6 km baixant per la riera. El ritme molt suau, 4'40''-5'/km. Segon dia que portava les adidas response cushion 19 i volia provar-les també per camí. En mitja hora m'havia plantat a Cambrils. Temps just per descarregar cames, saludar a coneguts/es i començar a notar com els nervis i l'adrenalina fan la seva feina. Encara recordo els instants abans de sentir el tret de sortida i veure volar els papers de colors, doncs tothom saltant i mig emocionats amb la cançó del David Getta amb la base dels Coldplay . El ritme de cursa perfecte, aguantant a 4:25-4:40 tota l'estona. Massa ràpid tenint en compte que no volia fer menys d'1h40'. Però quan et trobes amb bones sensacions i el cos respon, no hi ha manera de fer-li entendre que ha de parar. Al final el temps va ser 1h33'. Què vol dir això ? que el mes de baixa no m'ha afectat massa i que treballant podrem aconseguir fer la marató més que dignament. Total 2 hores i uns 27 km. Ara una bona recuperació i a pensar en la sortida llarga del proper cap de setmana. Tocaria 2h20'-2h30'. Ja veurem què farem.

Unes fotos de record de la mitja, fetes per la Rosa. També hi surt el Masterclass Pere, que va fer 1h20'57''. Menció especial pel Felipe que es va marcar la seva MMP amb 1h23'35''. Enhorabona als dos.




1 comentari:

Pere ha dit...

De Masterclass l'únic que en tinc és la categoria masters o veterans,jajajaja

Molt bon entrenament si senyor!!!
Nosaltres corrent i les dones fent el café/té pre cursa. Qui és el llest aquí¿?¿?
Crec que naltros no,jaja, però i la felicitat quan acabem? que ens treguin "lo bailao"!
Salut i kms!