dilluns, 14 de juny del 2010

Cap de setmana de descans

Aquesta setmana després de la Reus-Prades-Reus i enmig d'exàmens de la UOC he preferit no froçar la màquina i no fer gran cosa. De fet de dilluns a divendres res de res...però el dissabte la cosa ja era diferent. Després de fer l'examen corresponent, per la tarda ja ens trobàvem més relaxats i s'havia d'aprofitar. Escapada a la Mola. Feia dies que no hi posava els peus, i la veritat és que la pluja d'aquests darrers dies li ha anat molt bé. Res una hora trenta minuts per pujar i baixar. El diumenge però la cosa ja va ser una mica més seria. Al menys en forma, pq en contingut vaig riure i m'ho vaig passar d'allò més bé, tot i recordant batalletes amb BTT de feia molts anys. Vam sortir amb l'Avel.lí a pujar el Castell d'Escornalbou, havíem quedat a Riudoms o sigui que va tocar matinar una mica més encara, a les 6:45 ja rondava per casa. Temps d'esmorzar alguna cosa, preparar la bossa i tira milles fins a Riudoms. El recorregut Vinyols-Riudoms - Montbrió - Riudecanyes - Castell - Vilanova d'Escornalbou - Riudecanyes - Montbrió -Vinyols. No sé el número de quilómetres que vàrem fer però suposo que rondaria entre els 45-50 km aprox. Més de tres hores amb el "kul" enganxat al seient. No sé el temps, però crec que feia més de 10 anys que no hi pujava en bici. Per acabar d'adobar-ho en arribar em vaig canviar rotllo triatleta, em vaig posar les bambes i 10 km per carretera fins a Cambrils. Aquesta setmana toca preparar km de cara a la Nuria-Queralt-Berga. A veure si el temps ens deix fer-ho bé.